Nog 1 weekje - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van Sandra Molenaar - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van Sandra Molenaar - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

10 Mei 2014 | Nederland, Hoogkarspel

Lieve Familie en Vrienden,

Zoals jullie allemaal weten vertrek ik over een weekje naar Aruba.
Het lijkt mij leuk om jullie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen. Daarom dit reisdagboek.
Als je het leuk vind om me te volgen, dan kun je hier mijn verhalen lezen.
Ik ga mijn best doen om regelmatig wat te schrijven;).

Sandra

  • 10 Mei 2014 - 14:39

    Elles:

    Haha snel geregeld san, goed voorbereid! Ik ga je volgen. Nogmaals heel veel plezier xx

  • 10 Mei 2014 - 15:53

    Margret Wagemaker:

    He Sandra,
    Heel veel plezier in het zonnige Aruba, geniet ervan.
    Groetjes Margret

  • 10 Mei 2014 - 17:22

    Inge:

    Goed bezig San! Ik zal je volgen, veel plezier!
    Liefs

  • 11 Mei 2014 - 08:51

    Dick En Rosa:

    Wat goed Sandra ,we gaan je zeker volgen ,heel veel succes x

  • 12 Mei 2014 - 08:16

    Ilse:

    Haha San, gelukkig zoon kort verhaaltje kan ik nog wel lezen vlak voor ik naar mijn werk moet!

    Leuk dat je dit gaat doen :) x

  • 12 Mei 2014 - 15:44

    Manon:

    Hee Sandra,

    Ja nu komt het wel heel dichtbij! Spannend hoor. Ik ga je ook zeker volgen. Succes nog met je laatste voorbereidingen. Veel plezier!

    p.s. Stuur je even een paar zonnestralen deze kant op? :)

    Liefs Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 4491

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 28 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: